Jump to content

kartbrikke fra USA

sol

Recommended Posts

Tviler vel på om du kan spare noe på dette, det er iallefall nødvendig at du får den levert som gave fra privatadresse slik at du unngår mva. Uansett får du vel forenklet tollgebyr på kr. 200,-. Får du mva i tillgg og litt frakt så er du oppe i norske priser. Dette er vel en av de få tingene jeg har funnet ut at er like billig å kjøpe i Norge. Dessuten er det jo den fordelen at du kan få oppdateringer gjort gratis i Norge hvis det er feil f.eks...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Jeg kjøpte min fra USA i fjor høst , mener jeg sparte ca 400 etter alle utgiftene frakt, og moms ,porto etc så det er ikke så mye å spare , det er de samme brikkene som selges i Norge . Den jeg kjøpte heter Navionics gold- Norway North er CE merket og koster nå 255 usd fra leverandør , tror ikke Ebay er rette plassen for kjøp av kartbrikker.

Ved ett felles innkjøp igjennom ei båtforening med flere brikker i en forsendelse er det mye å spare .

Redigert av fiskebat (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...