sol Startet 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2008 Hei.ser det en en del å spare på å kjøpe kartbrikke fra USA (ebay) usd 299,- tilsvarende 1500,- pris i Norge ca 2350,- Er dette helt uproblematisk å bestille? Kan jo ikke være rare portoen på en litem brikke Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Tviler vel på om du kan spare noe på dette, det er iallefall nødvendig at du får den levert som gave fra privatadresse slik at du unngår mva. Uansett får du vel forenklet tollgebyr på kr. 200,-. Får du mva i tillgg og litt frakt så er du oppe i norske priser. Dette er vel en av de få tingene jeg har funnet ut at er like billig å kjøpe i Norge. Dessuten er det jo den fordelen at du kan få oppdateringer gjort gratis i Norge hvis det er feil f.eks... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
fiskebat Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 (redigert) Jeg kjøpte min fra USA i fjor høst , mener jeg sparte ca 400 etter alle utgiftene frakt, og moms ,porto etc så det er ikke så mye å spare , det er de samme brikkene som selges i Norge . Den jeg kjøpte heter Navionics gold- Norway North er CE merket og koster nå 255 usd fra leverandør , tror ikke Ebay er rette plassen for kjøp av kartbrikker. Ved ett felles innkjøp igjennom ei båtforening med flere brikker i en forsendelse er det mye å spare . Redigert 3.Mars.2008 av fiskebat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jk Svart 5.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2008 Sjekk om prisene fra planetgps.net er bedre. F.eks. USD 217 for Garmin bluechart Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.