Lars H. Startet 29.Februar.2004 Link til dette innlegget Startet 29.Februar.2004 Hei. I min Saga 27 er det en manuell lensepumpe med en vender slik at en kan velge om en vil lense fra motorrommet, eller fra rommet under salongen fremme. I tillegg til dette, har jeg en elektrisk pumpe i motorrummet med egen slange ut. Har nå kjøpt en pumpe til å ha fremme (det er vel der det først går hull dersom en smeller på). Plasseringen av pumpen er grei, men fatter ikke hvordan jeg skal få skjult slangen slik at utløpet kan komme godt over vannlinjen. Kan liksom ikke godt la den gå opp gjennom sittebenken og videre opp langs skottet opp mot dollbordet! Har noen av dere andre Saga-eiere et forslag til løsning? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Jolla Svart 29.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2004 Kan du ikke trekke den bakover i kjølsvinet og la den gå ut mere på midten der det er bedre plass?. MVH Jolla Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.Februar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2004 Hei. Jo, det er kanskje en løsning. Det er slikt det er gjort det med den manuelle pumpen. Der er det støpt inn et rør i skottet mellom salongen og aktre del, og så slange frem til venderen. Kan jo gjøre det samme for denne pumpen, dog med eget utløp, ikke dumt det, - du. Takk! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.