fiskebat Startet 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2008 Klippet kabelen på ett nytt feilbestilt compass , pluggen passet ikke på Simrads ap 35 autopilot og det gjør heller ikke kompasset som er beregnet på mere hurtigåede båter , det passer vist på de fleste av Ap s autopiloter men ikke på ap 35. Tenker å selge det om kabelen kan skjøtes eller ny plugg kan settes på , den er kappet på 4,5m. har kjøpt ett nytt RC 25 rate , må dette andre bare kastes ? Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Det der da ingen sak og skjøte kabelen. Leg det ut for salg på markedet her på forumet det er sikert noen som har bruk for det. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Åpner du opp kompasset finner du rekkeklemmer til ny kabel. Sitér dette innlegget Link to post
fiskebat Svart 3.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Å åpne compasset tenke jeg ikke på , da blir den 10,5 m og det burde holde , det er to av lederne som er skjermet fra de andre så skjøting tror jeg ikke kan gjøres av uinvidde , normalt så skall pluggen kappes vekk og kabelen festes på rekkeklemma på kontroll enheten så jeg skulle gjerne hvist om BMP som sier att det er bare å skjøte den hvet det eller tror det ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.