Makrell Startet 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2008 Hei. Skal montere ankervinsj på min sollux 27 i år. Lurer på om noen har et forslag til et (rimlig)verksted i Kristiansand, som kan gjøre jobben. Lurer også på ca. pris. (trenger også kjetting og bruceanker). Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Du bør nok handle varene gjennom de som skal montere det, evt. montere det selv da det ofte er vanskelig å få folk til å montere varer du har kjøpt et annet sted. Ang. prisgunstige vinsjer, så er anchorlift og quick de rimligste, vil anbefale kjetting uansett hvilken vinsj du velger. Sitér dette innlegget Link to post
Wandalen Svart 4.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2008 Jeg kjøpte Quick Genius til min forrige båt og var veldig fornøyd. Den kunne det benyttes både blytau og kjetting, enten hver for seg eller i sammen. Jeg valgte blytau pga vekten da dette var en planende båt. Hvis jeg ikke husker feil veide kjettingen ca 50kg mens blytau 15kg på standar lengde 50m litt forskjell på vekten blir det jo etter dimensjonene også. Dreggvinsj er/var overaskende enkelt og montere selv. Det er mange som har gjort dette selv, så jeg skulle tro det er gode muligheter for og få hjelp og hint. Skal du ha et firma til og gjøre dette tipper jeg jobben koster like mye som selve vinsjen. Sitér dette innlegget Link to post
Makrell Svart 12.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2008 Hvordan høres dette tilbudet ut? Ancharlift Barracuda 500. Glassfiberkasse, topprulle, monteringsbeslag, luke...... Elektrisk monteringssett. Bruce anker 7,5 kg. Kjetting (6 mm) 50 meter. Fjernkontroll. Ferdig montert inkl. matrell: 23687 kr. inkl. mva. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.