Jump to content

Lys i båten, bra nettside

kvast

Recommended Posts

Jeg har byttet til LED pærer på hytta. Gir ganske bra lys og bruker mye mindre strøm naturligvis. Aberet er at lyset er ganske gulgrønt, så det trengs litt tilvenning til dette om man sammenligner med vanlige 12V pærer.

Har selv kjøpt ledpærer til mitt 12V anlegg på hytta. Kjøpte ledpærer fra sparelys.no til en forholdsvis rimelig penge.

Har igjenomm det siste året kjøpt inn ca 15 ledpærer og ble gledelig overasket da jeg fikk den siste ordren på 10 pærer sendt i posten. Kjøpte pærer som betegnes som "varmhvit" og de lyser på samme måte som vanlige 12V glødepærer. Kommer til å bytte ut de pærene som lyser helt hvitt med slike. En får nå pærer med alle typer sokkler og kommer også til å kjøpe slike til å ha i båten. Det beste med det er da at en kan kjøpe lamper som ser litt mer ok ut enn de lamper som tradisjonellt kjøpes for å monteres inn i båt med 12V anlegg..

Båten har sin faste plass i hagen.......

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...