kvast Startet 5.Mars.2008 Del på Facebook Startet 5.Mars.2008 (redigert) Jeg har montert lys i båten min og tenkte jeg skulle dele en bra nettside med dere. Led-Teknikk Supert lys i båten min nå. kjøpte forresten VM-Led i IP67-utgave. 100% Vanntett. (20-Pack) Redigert 5.Mars.2008 av kvast (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
Bitteliten Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Jeg har byttet til LED pærer på hytta. Gir ganske bra lys og bruker mye mindre strøm naturligvis. Aberet er at lyset er ganske gulgrønt, så det trengs litt tilvenning til dette om man sammenligner med vanlige 12V pærer. Sitér dette innlegget Link to post
kvast Svart 5.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 du får jo tak i ganske mange forskjellige typer da. Mitt lys ble blå-hvit, men man kan kjøpe varm-hvit som ser mer ut som vanlig lys. Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
Hebbe Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Jeg har byttet til LED pærer på hytta. Gir ganske bra lys og bruker mye mindre strøm naturligvis. Aberet er at lyset er ganske gulgrønt, så det trengs litt tilvenning til dette om man sammenligner med vanlige 12V pærer. Har selv kjøpt ledpærer til mitt 12V anlegg på hytta. Kjøpte ledpærer fra sparelys.no til en forholdsvis rimelig penge. Har igjenomm det siste året kjøpt inn ca 15 ledpærer og ble gledelig overasket da jeg fikk den siste ordren på 10 pærer sendt i posten. Kjøpte pærer som betegnes som "varmhvit" og de lyser på samme måte som vanlige 12V glødepærer. Kommer til å bytte ut de pærene som lyser helt hvitt med slike. En får nå pærer med alle typer sokkler og kommer også til å kjøpe slike til å ha i båten. Det beste med det er da at en kan kjøpe lamper som ser litt mer ok ut enn de lamper som tradisjonellt kjøpes for å monteres inn i båt med 12V anlegg.. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Blue_Dragon Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Synes pærene er litt dyre enda (79,-) Sitér dette innlegget Link to post
kvast Svart 5.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 ikke hvis man tar levetiden i betraktning. Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
OT-flyktning Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Synes pærene er litt dyre enda (79,-) ikke hvis man tar levetiden i betraktning. ...og særdeles ikke dersom man tar fordelen med det reduserte strømforbruket med i regnestykket Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.