RonnyB Startet 5.Mars.2008 Del på Facebook Startet 5.Mars.2008 Totalt unødvendig, men meget stor "MÅ HA" faktor Sitér dette innlegget Ronny Blørstad 90990434 http://www.ksmv.no/historie.htm Link to post
virgovoyager Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Der må jeg si meg helt uenig ! Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Mener du at det er nødvendig altså ? Sitér dette innlegget Link to post
Astrix Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 kjmpetøfft noen som vet av forhandler . dette vil jeg ha Sitér dette innlegget Link to post
RonnyB Svart 5.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Der jeg kjøpte båten, http://yamahasenter.no Sitér dette innlegget Ronny Blørstad 90990434 http://www.ksmv.no/historie.htm Link to post
"Mathilde" Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Kjempeanlegg m/utvendige marinehøyttalere - AC/DC.. LED.... og så er vi i gang Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Musikken var i allefall "state of the art"..... "ingen over og ingen ved siden av" Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Jawik Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Manglet samtlige lanterne føringer. Skal vi være med å oppfordre til bruk av dette (sikker ok når en ligger i ro) her på BP ? Går en liten debatt i England om man skal tillate hvit strobo lys i masten, noe som kan gjøre en mer synlig utpå havet. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Prøv å temme en milliard morild så er du der. Kanskje de er AC/DC fans de og så de vil følge musikken Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
RonnyB Svart 5.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Manglet samtlige lanterne føringer. Skal vi være med å oppfordre til bruk av dette (sikker ok når en ligger i ro) her på BP ? Går en liten debatt i England om man skal tillate hvit strobo lys i masten, noe som kan gjøre en mer synlig utpå havet. Nå var det ikke noen oppfordring til å bruke LED eller strobe, jeg syns det er litt morsomt å se hva som egentlig finnes av dubeditter på markedet. Bare så det er bragt på det rene Sitér dette innlegget Ronny Blørstad 90990434 http://www.ksmv.no/historie.htm Link to post
h2o Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Kommer vel ikke akurat til å bruke opp hele båtbudsjettet på dette da Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Men fancy var det jo. Kunne tenke meg noen slike blå lamper langs relingen som lys til dekk og der hvor behovet er. Hvit strobo i mastetoppen er jeg for, men da ved bruk i situasjoner hvor store giganter er på kollisjonskurs. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
avsluttet Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 jålete. I tillegg dumt når "mindre kule" lanterner slukkes for å oppnå "rette" belysningen og den lyskilden i masten ikke godt for nattsynet. Undervannsbelysning trenger vel også en gjennomføring i skroget under vannlinjen? Tipper noen vil være for gamle for dette, jeg regner meg blant dem. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Tror lampene monteres på trimflaps. For meg går de i gruppen Utrlolig kjekt å ikke ha Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 dette var kult!! Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Veldig u-kult! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fusebox Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Skal vi se..... LED lys i hekken, eller varmeovn drevet av forbruksbanken på utsiden av båten... Hmmmm, vanskelig å velge blant så fete muligheter. Sitér dette innlegget Link to post
kvast Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 jeg har kjøpt led fra Ledteknikk Har montert LED inne i båten min, de har masse LED som er IP68. 100% vanntett. Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
Blue_Dragon Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Dette står sist på listen over ting jeg trenger til båten. Sitér dette innlegget Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Tror jeg må få sånne i hekken på kutteren min... NOT!!! Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
kvast Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 led kan være fint i båt om det blir brukt riktig, masse strøm å spare i forhold til vanlige glødepærer. Når det gjelder første post så er vel det et eksempel på hvordan led ikke skal brukes. Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
Kjellka Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 (redigert) Å så flott det blir når du skal ut å fiske på natten..... Fisken vil jo bli helt vill, kan sikkert bare håve den inn Redigert 5.Mars.2008 av Kjellka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pee49 Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Dette var flott. Kunne tenke meg å ha det. Kjører tross alt amerikansk båt. Bare det at jeg som regel tar ankerdrammen i dagslys. Sitér dette innlegget CBK 538 LE5871-EINARSEN Link to post
koh Svart 5.Mars.2008 Del på Facebook Svart 5.Mars.2008 Kommer vel ikke akurat til å bruke opp hele båtbudsjettet på dette da Kommer vel an på budsjettet det, men dette er ikke snakk om hvilke som helst LED - tipper den utrustningen vi ser kommer på en 10-12' + montering - i allefall over disk i Norge - så da lurer jeg nok på om jeg ikke heller hadde satset på litt annet utstyr. -koh Sitér dette innlegget Link to post
kvast Svart 7.Mars.2008 Del på Facebook Svart 7.Mars.2008 til de av dere som lurer på hva dette koster så er prisen $1095 pr lampe/modul. Ikke noe jeg ville brukt pengene mine på. Båten i videoen hadde vel 4 stk. ca 30 000nok ville det kostet. Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.