Jump to content

Totalt unødvendig....(Undervanns LED belysning)

RonnyB

Recommended Posts

Musikken var i allefall "state of the art"..... "ingen over og ingen ved siden av"

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Manglet samtlige lanterne føringer. Skal vi være med å oppfordre til bruk av dette (sikker ok når en ligger i ro) her på BP ?

Går en liten debatt i England om man skal tillate hvit strobo lys i masten, noe som kan gjøre en mer synlig utpå havet.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Manglet samtlige lanterne føringer. Skal vi være med å oppfordre til bruk av dette (sikker ok når en ligger i ro) her på BP ?

Går en liten debatt i England om man skal tillate hvit strobo lys i masten, noe som kan gjøre en mer synlig utpå havet.

Nå var det ikke noen oppfordring til å bruke LED eller strobe, jeg syns det er litt morsomt å se hva som egentlig finnes av dubeditter på markedet.

Bare så det er bragt på det rene :wink:

Ronny Blørstad

90990434

http://www.ksmv.no/historie.htm

Men fancy var det jo. Kunne tenke meg noen slike blå lamper langs relingen som lys til dekk og der hvor behovet er. Hvit strobo i mastetoppen er jeg for, men da ved bruk i situasjoner hvor store giganter er på kollisjonskurs.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

jålete. I tillegg dumt når "mindre kule" lanterner slukkes for å oppnå "rette" belysningen og den lyskilden i masten ikke godt for nattsynet.

Undervannsbelysning trenger vel også en gjennomføring i skroget under vannlinjen? Tipper noen vil være for gamle for dette, jeg regner meg blant dem.

Kommer vel ikke akurat til å bruke opp hele båtbudsjettet på dette da

Kommer vel an på budsjettet det, men dette er ikke snakk om hvilke som helst LED - tipper den utrustningen vi ser kommer på en 10-12' + montering - i allefall over disk i Norge - så da lurer jeg nok på om jeg ikke heller hadde satset på litt annet utstyr.

-koh

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...