MagnarA Startet 5.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2008 Da er jeg blitt lykkelig eier av ny VHF med DSC. Navmann 7110. Kjøpt fra .www.shipshopca.com Kr 1820,- inkl mva og tollbehandling. Noen som vet hvor man får lagt inn L-kanalene i/rundt Oslo evt Østfold. På forhånd takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 5.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2008 Forsøk Seatronic i Moss. Sitér dette innlegget Link to post
MagnarA Svart 5.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2008 Takk. Da prøver jeg dem. Sitér dette innlegget Link to post
arnbr0 Svart 5.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2008 Jeg fikk SMS meldinga fra deg Magnar, men jeg har ikke fått gjort noen forspørsel om L - kanalene enda. Radioen ble montert inn i båten for bare noen dager siden og den ble koblet til kartplotteren. Radioen virker fint og posisjonen vises i displayet. Det kunne vært fint hvis du gir tilbakemelding om du får lagt inn L-kanalene. Sitér dette innlegget Link to post
MagnarA Svart 8.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2008 Hei arnbr0! Hyggelig å høre at radioen virker som den skal. Jeg har nå fått vite at Navy på Høvik gjør denne jobben. Jeg har tenkt meg dit med min radio. Kan gjerne sende deg en en sms når jeg har vært der. Legger det gjerne ut på BP også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.