Kotnes Startet 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2008 Har en 2000 mod Mercruiser 6 sylindret diesel på 4,2 L med 220 hk som har ruslet ca 700 timer og et Bravo 2 drev med 2,1 i utveksling. Motoren er strøken og går meget pent og er praktisk talt røykfri. Drevet er påkostet 25000 i høst så alt i øvre del av drevet er nytt. Hva kan jeg forlange for dette ? Skal selge pga større motor. Noen som har peiling på hva dette er verdt. Har prøvd å sjekke litt rundt men har ikke blitt noe klokere. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
tebi Svart 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2008 (redigert) Litt råtipping med ukvalifisert bakgrunn og en liten touch av bondevett: 130 000 Nå er jeg sikkert inhabil siden jeg har denne pakken selv(1998). Jeg er knallfornøyd etter tre års bruk. Ingen problemer overhodet! Redigert 6.Mars.2008 av tebi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.