Stella Ulefoss Startet 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2008 er det noen butikker som sel kart over limfjorden er kun ute etter papirkart . Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2008 Nautisk forlag har nok det du søker Sitér dette innlegget Link to post
Impuls 3 Svart 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2008 Nautisk Forlag i Oslo pleier å ha de vanlige sjøkartene fra Kort- og Matrikkelstyrelsen, og båtsportkart. Anbefaler også Komma's Havnelos. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2008 (redigert) ta en kik på de tyske båtsportkarten over Limfjorden...du får både papir o BSB til samme pris....... o som Impuls skriver Komma's er kjempebra....går att låne på Biblioteket oxo för en ferie..... Redigert 6.Mars.2008 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
roaldbj Svart 6.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2008 Du får kjøpt kart over Limfjorden fra Nautisk Forlag. Limfjorden går fra Thyborön i vest til Hals i vest. Det er tilgjengelig flere papirkart i dette området. Jeg overleverte min kartserie for dette området til en tysker sist sommer. Jeg kommer heretter til å ta vare på gamle kart og overlate dem til BP medlemmer for planlegging. Av prinsipp selger jeg aldri gamle kart som jeg selv ikke bruker. Jeg ser at BSB utgaven i 2008 for Limfjorden koster kroner 400. Jeg oppfatter at kart er atskillig billigere for Danmark sammenlignet med Norge - men det er svært mange forhold som bidrar til dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.