ramsalt Startet 7.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2008 hei .er det noen som kan hjelpe.har en viksund 25 combi 75 mod .det jeg lurer på er hva som er den mest fornuftigste plasseringen er for en innvendig giver for ekkolodd er. lurer samtidig på om skrogtykkelsen har en vis betydning. mvh ramsalt Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 7.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2008 Prøv å finne en noenlunde flat plass nær midten av båten. Skrogtykkelse har liten betydning, det som kan skape problemer er evt luftbobler i støpen. Putt svingeren i en pose med vann og prøv deg frem til du får et godt signal, så blir det nok bra! Selv har jeg en hekksvinger montert invendig i motorrommet i min Viksund 27 Columbi, fungerer flott det! Tar inn dybder ned til 185 meter, og viser fisk etc helt greit. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ramsalt Svart 7.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2008 hei og takk for den raske infoen. skal teste dette med posen mvh ramsalt Sitér dette innlegget Link to post
Kjellka Svart 7.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2008 Det var et godt tips, skal også montere innvendig svinger. Flott at andre har gjort erfaringer på forhand. Alltid greit å slippe å finne opp kruttet på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.