submiss Startet 8.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2008 Fant denne notisen i Stavanger Aftenblad i dag, dette skjedde altså for nøyaktig 100 år siden. Kokk eller ikke, skjer slikt i dag også? Noen som har noen gode historier å bidra med? Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
tebi Svart 8.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2008 Kokken hadde sikkert smakt "sausen" en stund. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 8.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2008 Hei. For 4 år siden startet jeg opp en tråd, Gode lokale historier fra fordums tid der det første bidraget mitt var: Hei. Tenkte jeg skulle starte en tråd for gode, helst båtrelaterte, gamle historier. Starter derfor med en historie fra Stavanger. Den er fra boken: "Sjøyden og Andre Siddisar" fra 1978. Og i og med at jeg ble valgt til året 2003's båtentusiast, har jeg valgt historien: "Sann båtentusiast." Lars H. Det er mange andre artige historier i den tråden også. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.