Jump to content

I søvne på båttur

submiss

Recommended Posts

Fant denne notisen i Stavanger Aftenblad i dag, dette skjedde altså for nøyaktig 100 år siden.

Kokk eller ikke, skjer slikt i dag også? :confused:

Noen som har noen gode historier å bidra med? :wink:

i_soevne.jpg

How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson

submiss blog

Hei.

For 4 år siden startet jeg opp en tråd, Gode lokale historier fra fordums tid der det første bidraget mitt var:

Hei.

Tenkte jeg skulle starte en tråd for gode, helst båtrelaterte, gamle historier. Starter derfor med en historie fra Stavanger. Den er fra boken: "Sjøyden og Andre Siddisar" fra 1978. Og i og med at jeg ble valgt til året 2003's båtentusiast, har jeg valgt historien: "Sann båtentusiast."

sann_baatentusiast.gif

Lars H.

Det er mange andre artige historier i den tråden også.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...