Tallisman Startet 9.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2008 På min båt står det montert en antenne som er 1 meter høg i glassfiber som jeg etter lengre tids fundering nå har funnet ut hva den har vært brukt til det viser seg og være en mobiltelefon antenne som har vært koblet til NMT 900. Lurer på om denne antennen er bare og ta ned eller om det er noe en kan nyttiggjøre seg av fremdeles Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 9.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2008 Sikker på at det ikke er for det gamle 450-systemet? I så fall, er det en flott antenne til Ice-modem. I motsatt fall (900 MHz) gir det bedre dekning på mobiltelefonen din. Eller det en antenne for maritim VHF?? Synes 1 meter høres langt ut Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
hev Svart 9.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2008 Halvbølge-antenne for VHF kanskje? Helge Sitér dette innlegget Hjemmeside på WEB og på facebook. Arbeidssted er Florø Radio. Link to post
Tallisman Svart 9.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2008 Sikker på at det ikke er for det gamle 450-systemet?I så fall, er det en flott antenne til Ice-modem. I motsatt fall (900 MHz) gir det bedre dekning på mobiltelefonen din. Eller det en antenne for maritim VHF?? Synes 1 meter høres langt ut Antennen er 1 meter høg og etter og ha snakket med tidligere eier av båten så har den vært tilkoblet 450 systemet . Men hva er Ice-modem er dette noe som har forbindelse med trådløst data. Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 9.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2008 http://www.ice.no/ Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 9.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2008 Jeg hadde en gang for mange år siden en PR-radioantenne i glassfiber på omtrent 1 m lengde. Kan være noe sånt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.