Jump to content

Amerikanske nettbutikker

bliss X

Recommended Posts

Ofte er det slik, og husk at i Norge har man 5 års reklamasjonsrett. Den nye kjøpsloven gir deg også rettigheter ang. mislykkede reparasjoner og mandagsprodukter.

Som alltid er det en avveining mellom hva man kan spare og hva man kan tape. Min Dickinson Newport ("danskebysse") er kjøpt fra Canada med god samvittighet, og den har heller lite elektronikk og bevegelige deler som kan gå i stykker og reklameres på.

GeirKS

• 4 år senere...
  • 3 måneder senere...

Hei

Fikk en del deler fra USA i dag og der manglet det flere ting som jeg har betalt for hos www.starmarinedepot.com

Er det flere som har opplevd det samme fra den butikken. Det er for jæ..... å betale flere hundre dollar for noe som en ikke får. På toppen av det hele så er også mva betalt for beløpet.

Er det noen som har tips å gi?

Mvh

Spirit

• 3 måneder senere...
Har handlet et par ganger fra dette firmaet: http://www.defender.com/

Virker å være et seriøst firma

Har også handlet der et par ganger og de virker bra seriøse. Har spart noen titusen på det :cool:

Generelt har jeg dog merket meg at det er langt fra alt båtutstyr som er billig "over there" så en må sjekke rundtomkring (også i Norge) før en e-shopper...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • 2 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...