Jump to content

Demontere temp giver KAD44

Veslefrikk

Recommended Posts

Er det noen som vet hvordan man får løsnet temperaturgiver som står på eksosen på en KAD44. Giveren gir signal til EDC'en . Jeg har feilmelding 3:3, noe som kan bety at giveren er defekt eller at det er feil på kablingen frem til EDC'en. Den sitter vanskelig til og ser ut som en litt spesiell kobling (en liten "kloss" som er montert inn på en større som igjen går inn på giveren. Jeg har ikke våget å bruke makt av frykt for å ødelegge noe.

Fint om noen kan angi hvordan man frakobler på selve giveren, alternativt angi hvor jeg kan ohme for å sjekke funksjonaliteten.

Jeg kikket i manualen. Det er ikke detaljer der som beskriver selve kontakten inn på giver.

Det er ikke så lett å finne hvilke signaler i EDC hovedkontakt som kommer fra giveren. Oppløsningen på tegningen blir for dårlig til at jeg klarer å lese det sikkert. Tror det er nr. 5 (brun) og 33 (svart).

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...