Kotnes Svart 4.April.2004 Link til dette innlegget Svart 4.April.2004 Det gjør denne også Bildet tatt ved Årnes brygge (Glomma). mvh jan Vil bare fortelle at nå har denne desverre sunket da isen omkring den smeltet. Ligger nå på ca 3 m dyp. Baugen stakk opp når jeg tok bildet men nå er den helt borte. Desverre. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Frank v. Svart 9.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Da var presenningen fjernet,begynner å krible nå...Fremdeles over en mnd igjen til sjøsetting,,,, god påske til alle på baatplassen. mvh Frank v. Her et bilde fra det aller helligste,håper denne holder i mange år før den skjærer seg igjen Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Ser jo bra ut nå! Mye fint vær på østlandet og jeg har kommet godt igang med båtpussen. Har nesten fått litt sommerfølelse allerede. Båten kommer på vannet den 23 april, hvis alt går etter planen da...... Nå er det ikke lenge igjen til sommeren Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Guest Sparky Svart 9.April.2004 Link til dette innlegget Svart 9.April.2004 Veldig trist for eieren. Undres hvorfor de ikke følger bedre med båten?? mvh jan Vil bare fortelle at nå har denne desverre sunket da isen omkring den smeltet. Ligger nå på ca 3 m dyp. Baugen stakk opp når jeg tok bildet men nå er den helt borte. Desverre. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 10.April.2004 Link til dette innlegget Svart 10.April.2004 Aftenposten i dag: Gled deg til en varm sommer! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.