Jump to content

Gummibåt 290

Kokken tor

Recommended Posts

Hei,

jeg kjøpte en Kvikk 290 cm for et par år siden av et selskap som het Phønix Scandinavia eller noe slikt. Et lite selskap som fikk laget båter etter egen spekk, men med kjente komponentvalg. Og det synes jeg har vært en veldig bra båt - f.eks dobbel duk under pongtonger der de skraper mest mot steiner etc. Den var billig også - omlag 6900,-. Men den har vært solid og feilfri selvom bruken til tider er hard med tre unger i. Men det er en stund siden, så det kan ha skjedd mye siden den gang. Oppblåsbar dørk og kjøl, 32 kg tung og godkjent for 10 HK

Hei!

Jeg har kjøpt en fra Maritim, 277 lang som kan ta en motor på 9,9 Hk. Hentet den i går, ser helt grei ut og kostet bare 2990.- :yesnod:

Men som mange sier her på forumet, du får hva du betaler for, men jeg ble veldig positivt overasket når en tenket på hva en betaler.... Fast 3 delt bunn, oppblåsbar kjøl, 3 luftkammer++++ har en Zodiak 240, men tenkte svarte heller, dette var for billig til ikke å handle..... :cheers:

Har hatt Aquaquick før og kjøpte MS 285 varianten i år når jeg trengte større.

Vurderte den 277 greia til Maritim, men syntes den virket litt lite forseggjort.

Aquaauick gir mye for pengene, personlig ser jeg ikke forskjell på disse og f.eks Quicksilver som er 20% dyrere

Redigert av runes (see edit history)
  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...