hekta på båt Startet 11.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2008 (redigert) hei jeg vurderer å kjøpe en alicraft 35 med flybridge 88mod. Er det noen som kjenner til den båten. jeg vet at alicraft ble solgt til moland marine 88. jeg har også funnet ut at 35 foteren ble produsert i få eksemplarer mellom 78 og 85 er det noen som har hatt eller kjørt en slik hvordan er den i sjøen ? blir takknemelig for opplysninger Redigert 11.Mars.2008 av hekta på båt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 11.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2008 Hei det står litt her: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=36395 Er det samme båt som omtalt i tråden du vurderer? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
hekta på båt Svart 13.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2008 det er den båten som er omtalt jeg vurderer Men er alicraft en god sjø båt? den trenger virkelig en oppfriskning både her og der den ene av davitterene er revet av og har etterlatt seg en solid skade som er fikksett med byggskum så der må det plastes litt. Treverket trenger en god omgang med pussepapir og olje/lakk ellers var det en del andre små ting å sette fingeren på gående batterier varmer funket ikke , anker bak var borte + div Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.