JRK Startet 12.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2008 Hei, Har en kartbrikke til en Raymarine C 80 Kartplotter. Denne tilhører en båt i Bergen jeg har kjøpt. Selger mener selger at den ikke dekker østlandet, så jeg fikk den oversendt den for omprogrammering hos Seatronic. Når jeg har fått brikken, en SanDisk 256 MB, begynner jeg å lure, for det står følgende på den: Code: 12G Date: Jan 2006 Norway South West I følge Navionics kanalplan skal jo denne dekke Børgen-Tønsberg, som jeg vurderer å seile. Er det noe som har en slik kartbrikke og som kan bekrefte dekningsområde? Er det noen som har opplevd at ikke hele kartet er satt opp? Han jeg har kjøpt båten av er kjempenøye, men jeg er ikke sikker på om elektronikken var hans sterkeste side. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 12.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2008 Jeg tror nok du skulle ha 12 P som dekker Strandafjorden - Gøteborg og Kimfjorden, eller 22 XG som dekker enda større område. Ring Seatronic, de kan dette. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 12.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2008 12G dekker hele Sør Norge, vestkysten av Sverige, og nord Danmark. 12P er Platinum brikke og brukes ikke i C-serie. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 12.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2008 Selvføplgelig Mix, du har helt rett. Jeg glemte det. Vil en P brikke overhodet ikke kunne leses av C-serien? Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 12.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2008 Jeg har Navionics Gold XL9: Sør-Norge Den burde passe deg også. Dekker Norge sør, Danmark nordøst, Tyskland øst, Sverige sydvest. Inkluderer Mjøsa og Shetland. Her er oversikten. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 12.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2008 Hei, Tusen takk for nyttig informasjon Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 29.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2016 Tar opp igjen denne. Jeg har klart å rote bort kartbrikken til kompis sin C80 og denne bruker vel CompactFlash brikke men alle navionics brikker jeg finner er SD kort. Er det noen som har en brikke slengende eller noen idé på å skaffe en slik? Har forstått det slik at platinum ikke funker på C80? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 29.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2016 men alle navionics brikker jeg finner er SD kort. Neida. Du får også CF brikker. http://www.seatronic.no/kart-elektroniske-kart-c-77_204_206/navionics-gold-xl9-brikke-p-1532 Sitér dette innlegget Link to post
Makiki 4 Svart 29.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2016 Jeg har en CFbrikke 49XG liggende. Den kan du gjerne få. Kjell Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.