New Attitude Startet 12.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2008 Heisann, Har en Aquaquick med fast dørk som jeg vil ha i davit - tradisjonell type, ikke snap-davit. Jeg trenger råd om type beslag/feste som kan monteres igjennom finerplate i dørken på gummibåt. Bør jo være helt flat under for ikke å punktere duken... Bak er det ikke noe problem med feste i akterspeilet, det er foran som er problemet. Å feste på utsiden i d-ringene er ikke aktuelt, da a) det blir unødvendig mye press på pontongene, og b) båten kommer ikke høyt nok opp mot daviten. Erfaringer? Ideer? Tar imot alt med interesse Sitér dette innlegget Dufour 40 Performance Link to post
hanssae Svart 12.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2008 Tror jeg ville limt en pad innvendig på hver side , eller eventuellt en i baugen , avhengig av lengden på jollen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.