Jump to content

Epiphanes-lakk i Lillestrømområdet

Lars H.

Recommended Posts

Hei.

Jeg driver og pusser opp treverket inne i båten, og etter sliping bruker jeg Epiphanes Teaklakk matt som gir tilnærmet samme overflate som der jeg ikke trenger å gjøre noe. Men boksen er tom, og jeg kunne godt tenke meg å slippe å dra til Santhanshaugen i Oslo (der de har lakken), med håpløse muligheter til parkering for å kjøpe ny boks.

Så, er det noen som vet om det er noen forhandlere i Lillestrøm området eller sydover mot båthavnen min i Son som selger dette produktet?

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Nei, men takk for tipset. Jeg ringer dem imorgen tidlig. Er det de som ligger rett inn til høyre fra veien når en kommer fra Vinterbro og ned til Bunnefjorden?

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...