Lars H. Startet 12.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2008 Hei. Jeg driver og pusser opp treverket inne i båten, og etter sliping bruker jeg Epiphanes Teaklakk matt som gir tilnærmet samme overflate som der jeg ikke trenger å gjøre noe. Men boksen er tom, og jeg kunne godt tenke meg å slippe å dra til Santhanshaugen i Oslo (der de har lakken), med håpløse muligheter til parkering for å kjøpe ny boks. Så, er det noen som vet om det er noen forhandlere i Lillestrøm området eller sydover mot båthavnen min i Son som selger dette produktet? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Faxen Svart 12.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2008 Hei Lars H. Har du sjekket trebåten på Nesset (kun liten omvei til båten) Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Lars H. Svart 12.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2008 Nei, men takk for tipset. Jeg ringer dem imorgen tidlig. Er det de som ligger rett inn til høyre fra veien når en kommer fra Vinterbro og ned til Bunnefjorden? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Chanty Svart 12.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2008 Hei Lars H. Har du sjekket på OBS Lillestrøm mener jeg har sett det der, ellers så kan jo Aktiv Marin på Åråsen ha det. Chanty Sitér dette innlegget Link to post
jandrea Svart 13.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2008 West system nede i gata her har. Fyrstikkbakken på Bryn. Du kjører nesten forbi på vei til båten. West system Jon Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
Lars H. Svart 13.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2008 Takk for gode råd. West System hadde boksen på lager, så da drar jeg innom der på veien til Son. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
SandvikTom Svart 26.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2008 TSG på Strømmen har Epiphanes.. Det er ikke langt unna for deg.. Tom Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.