tom-ass Startet 12.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2008 Hei. Er det noen som har bilder av en sollux24 med badeplattform på? Det jeg ønsker er å se forskjell på badeplattform fra Sollux og f. eks. maritim! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
sol Svart 13.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2008 Hei jeg har satt på plattform i teak fra Båtsystem Ca 5000,- dette synes jeg er pent(skal se om jeg finner bilder) Orginal fra Sollux er vel støpt i glassfiber,og har jo den fordelen at det er vedlikeholdsfritt Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 24.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Jeg har fått pris fra Sollux på orgenal badeplattform til 4830 kr, og denne er i glassfiber ja! Jeg kommer til å ha ei kasse med tau/kjetting og anker på ene siden, andre siden blir til bading! Hva er å annbefale? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.