ToreK Startet 13.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2008 Hei, jeg har en Euro Craft 460 skjærgårdsjeep og lurer på om det er andre som har en slik, med formål å utveksle erfaringer. Vennlig hilsen Tore Kristiansen Sitér dette innlegget Vennlig hilsenTore Kristiansenmailto:toreksande@gmail.com Link to post
seilbåt Svart 16.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2008 Jeg har en og jeg er veldig fornøyd, var litt tull med den første men så klaget jeg og fikk helt ny båt slettest ikke værst.... Sitér dette innlegget Link to post
ToreK Svart 17.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2008 Hvordan opplever du leverandøren? Seriøs? Hvor stor motor har du på båten din? Sitér dette innlegget Vennlig hilsenTore Kristiansenmailto:toreksande@gmail.com Link to post
ToreK Svart 29.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Noen andre? Sitér dette innlegget Vennlig hilsenTore Kristiansenmailto:toreksande@gmail.com Link to post
ToreK Svart 30.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Har hørt at leverandøren Euro Fritid er i ferd med å gå konk. Noen andre som har hørt noe om det? Sitér dette innlegget Vennlig hilsenTore Kristiansenmailto:toreksande@gmail.com Link to post
seilbåt Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Har nettopp hørt at de er konkurs, men det er ikke fra sikkert hold.......de begynner vel igjen med nytt navn da... Sitér dette innlegget Link to post
ToreK Svart 30.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Det var jo i tilfelle ikke bra, de skylder meg motor og kalesje til båten. Sitér dette innlegget Vennlig hilsenTore Kristiansenmailto:toreksande@gmail.com Link to post
seilbåt Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 ufffffffffffff da får du undersøke. kanskje du finner noe i Brønnøysund Sitér dette innlegget Link to post
ToreK Svart 30.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Var ikke noe der. Noen andre fra Bergenstraktene her som har noen kjennskap til dette ryktet? Sitér dette innlegget Vennlig hilsenTore Kristiansenmailto:toreksande@gmail.com Link to post
lippert Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Det er ikke registrert noen konkursbeæring hos Brønnøysundregistrene. Dette er et tema hvor vi ikke bør slenge ut rykter. Men har man sikre opplysninger så blir det noe annet. Men alt er ikke som det skal når regnskapene for 2006 ikke ble godkjent før i desember. Fristen er vel i august. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
ToreK Svart 31.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2008 (redigert) Er enig i at man skal være forsiktig med rykter, men informasjon fra sikre kilder er vel greit. Uansett, vi er vel ihvertfall 3 stykker som har penger/utstyr utestående fra dette firmaet, verdt noen hundre tusen kroner, og da er informasjon om firmaets status interessant. Brønnøysundregisteret har nok en viss treghet, så firmaet kan være insolvent lenge før det kommer noe der. Dette er jo ikke bare for egen del, men også for å hindre at andre går i samma fella. Redigert 31.Mars.2008 av ToreK (see edit history) Sitér dette innlegget Vennlig hilsenTore Kristiansenmailto:toreksande@gmail.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.