Jump to content

Hjelp til å finne badetrapp til positiv hekk (seilbåt)

bare lek(k)er

Recommended Posts

Hei! sliter litt med å finne en ok badetrapp beregnet for montering på seilbåt med positiv hekk (eks. Folkebåt, IF, Marieholm osv.) Problemet er gjerne lang avstand mellom de øverste festene og for korte støtteben. Har funnet denne men synes den er altfor dyr (2750,-)

Artikel:

30220

Badstege IF, Marieholm m.fl.

5 fotvänliga steg, rör ø 25mm

Fant den Her

Noen som vet om noen rimeligere??

badestige.jpg

Mvh

Trygve

problemet er at denne hekkløsingen ikke er så veldig vanlig. Jeg kan ikke huske å ha sett noe særlig av dette egentlig. Mange IF er har vel hjemmesnekrede trappeløsninger, med varierende hell...

Har du sjekket med IF klubben ? Kanskje noen veit om en rimeligere løsning ?

Hvis ikke får du hygge deg med at 2750SEK bare er 2400 NOK sånn ca.. :smiley:

PS - skjønner godt om du er lei av å lagre fokka mi. På tide å sende regning på lagerleie ? :rolleyes:

Suzuki

No boat needed..

Hei Zuzuki

IF klubben var en god ide, har ikke tenkt på den, skal sjekkes nærmere. Som du sier er det mye ulike løsninger ute ja, og mange er ikke veldig bra. Båten min er ennå litt skråere og litt høyere fribord en IF også. Var en tur i Florida i Feb. og innom West Marine. De hadde ikke noe jeg kunne bruke de heller. :headbang:

"Hvis ikke får du hygge deg med at 2750SEK bare er 2400 NOK sånn ca.. "

JA, også skal han staten ha litt + transport, så sier vi fort minst 3000 :sad:

Fokka di henger trygt i kjellerboden min. :yesnod: Kan bytten den mot :cheers: jeg vet du :wink:

Har du gitt opp å selge strykejernet??

Trygve

De har postvesen i Sverige også ser du.

Selvsagt!! kan vel sikkert bruke "post deres tante" I strømstad.

Sjekket forresten svenske IF sidene (Det norske forumet er det ikke mye aktivitet på) Der ser det ut som det er enten hjemme mekk, eller den stigen jeg har linket til. Så da får det vel bli en tur til Sverige etterhvert, med mindre noen her kan sveise for meg for en rimelig penge, eller har andre forslag

Trygve

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...