skippi Startet 15.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2008 Hei. Er det noen som kan avse en motor, type: FM L2, 8-12. Til en ikke så alt for dyr penge? Med vennlig hilsen Skippi. Sitér dette innlegget Link to post
Grimsøy Taule Svart 17.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2008 Hei. Jeg har en L2 8-12 , som jeg tar ut av båten i disse dager. Den mangler desverre dynastarten , men ellers god motor. Har kvittering fra verksted for overhaling og div. Hva kunne DU tenke deg å betale for noe sånt da? Bor i Larvik`s distriktet.. Sitér dette innlegget Link to post
skippi Svart 26.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2008 Hei. Takk for svar. Jeg har ikke noe særlig peiling på hva som er rimelig å betale Dynastarten min er grei, så det er ikke noe problem. Det som er problemet mitt, er at det er for dårlig kompresjon, så alternativet er å borre opp den gamle motoren. Du skriver at din motor er overhalt. Hva er gjort med den? Vet du hvor mye kompresjon det er? Sitter det original stempler i motoren? Hører gjerne mer fra deg. Vennlig hilsen Skippi. Sitér dette innlegget Link to post
skippi Svart 29.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Hei Froyd. Vi kunne kanskje ta en prat over telefon en dag? Min e-post adresse er hegeing@student.uio.no Send meg en e-post så kan vi utveksle teleforn nummer. Med vennlig hilsen Skippi. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.