Guest Sparky Startet 2.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2004 Noen som har erfaringer i bruk av dette? Fortrinnsvis PACIFIC LIGHT? mvh Jan Eikeland Sitér dette innlegget Link to post
Good Svart 2.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2004 Hej jeg har en Windpilot pacific light nu jeg sålde mitt Navik Vindror (plastimo) windpilot er mer kvalitet og robuster jeg er super tilfreds med det så jeg kan rekomendere det på det varmeste Navik er for meget plastik og ikke vært sitt pris men er der mere du vil vide kan du skrive en mail til mej Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 5.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2004 Hej jeg har en Windpilot pacific light nu jeg sålde mitt Navik Vindror (plastimo) windpilot er mer kvalitet og robuster jeg er super tilfreds med det så jeg kan rekomendere det på det varmeste Vad har du för båt, Good ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Good Svart 5.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2004 Min båd er en ERRIA L 8 B 2.40 D 1.4 3 ton langkølet er att sammenligne med albin vega Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.