Enjoy Startet 2.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2004 Vil benytte muligheten til å fortelle om et salmakerverksted som gjør skikkelig jobb og har et ryddig verksted. Hyggelig og raske gutter. Se her noen av mine nye puter: http://home.online.no/%7eeclauss/storebild...er/HPIM0741.JPG Takk til REIDAR SVENDSEN AS KRISTIANSAND TLF 38183160 For flott utført arbeid, annbefales på det sterkeste :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2004 Ser jo veldig flott ut. Og prisen - var den grei også? Sitér dette innlegget Link to post
Enjoy Svart 2.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2004 Ser jo veldig flott ut. Og prisen - var den grei også? Ja, jeg fikk forhandspris, og venter på regning. Hvis han holder avtalen, så er prisen akseptabel. Sjekket endel rundt før jeg bestilte, og det varierte lite prisforskjell. Valgte Svensen pga tidligere omtale, og ryddige forhold. Var innom div verksteder og noen lignet et loppemared, og da er det ikke fristende og sette fra seg (litt av det kjæreste man har). Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 2.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2004 Vil benytte muligheten til å fortelle om et salmakerverksted som gjør skikkelig jobb og har et ryddig verksted.Minner om Forretninger jeg har bra erfaring med. Fint hvis mest mulig erfaringer blir samlet i den tråden, så er det enklere å finne igjen i ettertid. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.