Jump to content

Hagesprøyte til påføring av primer/bunnstoff!

Fantasy

Recommended Posts

Mulig jeg er helt på jordet her, men kan ikke nok om slikt. :confused:

Etter ett søk på temaet fant jeg at noen skriver varmt om å benytte hagesprøyte til å påføre olje (trebåt) med, bør det ikke da også kunne gå med primer og bunnstoff?? Eller vil ikke dysen forstøve pga. for tyktflytende, eller kanskje det herder og tetter seg i dysa??

Jeg har dekket til hele båten pga. etter fjerning av bunnstoff med kjemi, så jeg er ikk redd for sprøyte-støv.

Håper noen vet!

Mvh Fantasy

Tror du vil slite med å få dette til! Om du i det hele tatt skal få bunnstoffet gjennom dysen så må det fortynnes skikkelig, men jeg tror nok uansett at dette blir relativt mislykket! Om du vil sprøyte og ikke har noe problem med nabolag som kan bli tilgriset så anbefaler jeg heller at du kjøperen rimelig elektrisk sprøytepistol. Disse griser mindre enn trykkluft, og tenger kun litt strøm for å virke.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...