Lazy days 2 Startet 17.Mars.2008 Del på Facebook Startet 17.Mars.2008 1. Har Isotherm kjøleaggregat som er montert i kjøleboksen. Dette har jeg hatt i to år. Kjøleaggregatet er luft kjølt og det som er problemet er at vifta for kjøling ikke stopper når kjølleboksen er av. Tok sikringen da jeg gikk fra båten da det var koblet direkte til batteriene. 2. Hvorfor går ikke stømen via bryter til forbruksbateriet? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 17.Mars.2008 Del på Facebook Svart 17.Mars.2008 2. Hvorfor går ikke stømen via bryter til forbruksbateriet? Den kan være at den som har montert kjøleskapet ville at det skulle kunne stå på selv om hovedbryter var frakoblet. Er det bryter for avkobling inne i selve kjøleskapet? Sitér dette innlegget Link to post
Lazy days 2 Svart 17.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2008 Nei det er en bryter/termostat som går fra 0 - 6 som står i skap like ved siden. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 17.Mars.2008 Del på Facebook Svart 17.Mars.2008 Jeg trenger nok litt mer spesifikasjon av Isotherm-enheten din. Her er endel nedlastbare filer hos Isotherm: http://www.seatronic.no/manualer/iso.htm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.