Jump to content

Motorbytte i sandvik 25

sjøman

Recommended Posts

Skal sette inn en volvo penta MD21 i min Sandvik 25. den har nå en volvo MB 20 bensinmotor.Noen her på BP.Som har erfaring i den anledning. Eller er det noen som tar jobben for meg,eller sammen med meg? Jeg holder til i Østfold. Passende betaling skal vi nok bli enige om.Den gamle motoren er på vei ut nå.Så Den nye motoren skal inn rett over påske. :smash:

Redigert av sjøman (see edit history)
  • 1 måned senere...

Hei!

Har dessverre ikke noen tips til deg angående motorbytte, men har derimot et spørsmål til deg.

Har akkurat fått meg en Sandvik 25-snekke og lurer på hva jeg bør gjøre for å få den beste mulig

i stand til sommeren. Hvordan pusser du den? Med hva? Hva slags bunnstoff bruker du?

Holder også til i Østfold og er dessverre litt amatør :-)

- Carlan

Hei Carlan ! Gratulerer med fin båt. Jeg har fått orden på motorproblemene i min båt,så den skal på vannet i morgen.

Hyggelig at du spør om tips om stell og vedlikehold av båten din. Jeg vil gjerne hjelpe deg med noen erfaringer jeg har gjort om og med båten.

Send meg en mail på : hilman@online.no så kan vi snakkes .

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...