Ulv I Startet 17.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2008 Først tager man ett stk person som kommer seg ned i båten.. Og vips så var ankervinsjen godt plassert opp under :-) (Så må man håpe at han kommer seg ut igjen.. vel, eller noen dagers sulting så er han nok tynn nok til å komme seg ut igjen.. ) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Lett match Svart 18.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2008 Det er tydelig at de som designer båter ikke vet hvordan en meskekropp er satt sammen. Noen ganger er det umulig å komme til steder men burde komme til for service osv. Leier du ut han karen her til andre oppdrag? Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 18.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2008 Hehe, spørs hva han vil ha i timen for slike oppdrag.. :-) Der hvor han gikk ned går det akkurat et 68amp batteri på bredden, så det sier litt om hvor bredt hullet er. Han måtte gå sidelengs ned, men var vist ikke så ille når han først var kommet ned. Jeg har vært ute med mat til han 2-3 ganger nå.. hehe.. Vi gjør det nok litt vanskeligere enn vi hadde trengt kanskje, men resultatet av dette blir at jeg slipper å ha bolter til ankervinsjen skrudd inn fra bak på akterspeilet. Nå er skruene gjemt oppi et lagringsrom hvor vi har tauer, og slike ting. Altså ikke synlig i det hele tatt. Ble litt forbauset, men godset var 20mm tykt oppi det rommet der, og bra solid feste. Med ei syrefast plate oppi rommet og vinsjen hengende under, så har jeg nesten en meter ned til bunnen av båten, altså god plass til tau under. Tror dette blir pent jeg :-) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.