Jump to content

Ny Båt

Hidravasen

Recommended Posts

kjøpe brukt når prisene på brukt ligger opp mot ny båt :nono: :nono: mye bedre å kjøpe nytt da pga. garanti ikke minst og nytt er nytt :flag::flag:

Hvorfor tror du at prisene på brukt kommer opp mot ny???

Sammenlign utstyrslisten :wink: (jeg snakker nå seilbåt, har ikke satt meg inn i motorbåter... , men gjetter på at det ligger litt utstyrinnkjøp her og)

Vi har nettopp kjøpt en 2005-modell og har fortsatt nybåt-garanti :yesnod:

Men tilbake til onilsens opprinnelige spørsmål;

Hei . Lurer på ny båt. Tenkte på en Bavaria 30 sport 2008 med VP D6 310. Noen som har noen erfaringer med bavariabåtene?, gode tips ol.

Ingen erfaring med bavaria-båt enn så lenge, men det vi har lagt vekt på ved innkjøp er; mye båt for pengene, utrolig god service fra leverandør og en prisklasse som passer lommeboka for "folk flest" :yesnod:

Redigert av My First (see edit history)

Hei, bruk god tid til og se på forskjelige alternativ det er halve morroa,Bavaria er en helt grei båt.

Personlig så var jeg ute etter en seilbåt,jeg tittet i 2år,og drømte seilbåt og var så tent.

Så kom båtmessa fikk kaldeføtter og kjøpte motorbåt. (er fremdeles skapseiler). :flag::flag:

Så nyt tiden.

Unnskyld meg er det noen som kan flytte de to yougurtbegerne så jeg får dokke???

Hvorfor tror du at prisene på brukt kommer opp mot ny???

Sammenlign utstyrslisten :wink: (jeg snakker nå seilbåt, har ikke satt meg inn i motorbåter... , men gjetter på at det ligger litt utstyrinnkjøp her og)

Er garantitiden ute for motoren er verdien på denne kraftig redusert. Hva båten ellers er utstyrt med, er nok også dette uten garanti. I tillegg er mye elektronisk utstyr utdatert etter kort tid. På en seilbåt er det mye utstyr som blir utsatt for jevnlig og tøff slitasje. Ligger bruktprisen i nærheten av nypris er det bare å glemme det, og gå for ny.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...