Hidravasen Startet 18.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 18.Mars.2008 (redigert) Hei . Lurer på ny båt. Tenkte på en Bavaria 30 sport 2008 med VP D6 310. Noen som har noen erfaringer med bavariabåtene?, gode tips ol. Redigert 18.Mars.2008 av onilsen (see edit history) Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
nor star 290.. Svart 18.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2008 gå for magefølelsen den pleier å hver riktig Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 18.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2008 synspunker om bavaria finner du mye av her om du søker litt. Jeg vil anbefale kjøp av en brukt båt fremfor ny. Det er mye å spare på det, både økonomisk og mhp å få en båt der alle barnesykdommer, mangler ved leveranse er fikset osv. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
nor star 290.. Svart 18.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2008 kjøpe brukt når prisene på brukt ligger opp mot ny båt :nono: :nono: mye bedre å kjøpe nytt da pga. garanti ikke minst og nytt er nytt Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 18.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2008 Tror det er en bra båt. Ser forøvrig at brukte båter fra Bavaria er nesten like dyre som nye så det er ikkke stort og hente på og kjøpe brukt om det er en slik båt du vil ha. Men det er jo et godt tegn på kvaliteten. Sitér dette innlegget Link to post
Hidravasen Svart 18.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2008 Ja er enig i det.De brukte er jo mest dyrere en ny!!!!! Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
nor star 290.. Svart 18.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2008 snart ti for å Sitér dette innlegget Link to post
My First Svart 18.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2008 (redigert) kjøpe brukt når prisene på brukt ligger opp mot ny båt :nono: :nono: mye bedre å kjøpe nytt da pga. garanti ikke minst og nytt er nytt Hvorfor tror du at prisene på brukt kommer opp mot ny??? Sammenlign utstyrslisten (jeg snakker nå seilbåt, har ikke satt meg inn i motorbåter... , men gjetter på at det ligger litt utstyrinnkjøp her og) Vi har nettopp kjøpt en 2005-modell og har fortsatt nybåt-garanti Men tilbake til onilsens opprinnelige spørsmål; Hei . Lurer på ny båt. Tenkte på en Bavaria 30 sport 2008 med VP D6 310. Noen som har noen erfaringer med bavariabåtene?, gode tips ol. Ingen erfaring med bavaria-båt enn så lenge, men det vi har lagt vekt på ved innkjøp er; mye båt for pengene, utrolig god service fra leverandør og en prisklasse som passer lommeboka for "folk flest" Redigert 18.Mars.2008 av My First (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 18.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2008 (redigert) tror ikke bare se på bruktmarkedet Redigert 18.Mars.2008 av scan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
My First Svart 18.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2008 Ja - ta et lite ord ut av hele sammenhengen Scan Sitér dette innlegget Link to post
VHF Svart 18.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2008 Hei, bruk god tid til og se på forskjelige alternativ det er halve morroa,Bavaria er en helt grei båt. Personlig så var jeg ute etter en seilbåt,jeg tittet i 2år,og drømte seilbåt og var så tent. Så kom båtmessa fikk kaldeføtter og kjøpte motorbåt. (er fremdeles skapseiler). Så nyt tiden. Sitér dette innlegget Unnskyld meg er det noen som kan flytte de to yougurtbegerne så jeg får dokke??? Link to post
Blue_Dragon Svart 18.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2008 Motor bør nå være D4-300 eller D6-330. D6-310 er ute av produksjon. Tror valget er fornuftig. Litt dårlig Euro kurs om dagen. Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 18.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2008 Hvorfor tror du at prisene på brukt kommer opp mot ny??? Sammenlign utstyrslisten (jeg snakker nå seilbåt, har ikke satt meg inn i motorbåter... , men gjetter på at det ligger litt utstyrinnkjøp her og) Er garantitiden ute for motoren er verdien på denne kraftig redusert. Hva båten ellers er utstyrt med, er nok også dette uten garanti. I tillegg er mye elektronisk utstyr utdatert etter kort tid. På en seilbåt er det mye utstyr som blir utsatt for jevnlig og tøff slitasje. Ligger bruktprisen i nærheten av nypris er det bare å glemme det, og gå for ny. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.