Lars O Startet 19.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2008 Hei Jeg vil ha båten på land for å sjekke/smøre/fikse osv. Noen som vet om et rimelig sted jeg kan få den på land og stå noen dager? Lars O. Sitér dette innlegget Link to post
LykkelitenIV Svart 19.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2008 Dolviken, men det koster noen tusen Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Bonita I Svart 19.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2008 "Slippen" - Florvåg båtforening: Ca kr. 1.500,- og kan da stå i 4 dager Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Sistestyrmann Svart 19.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2008 du kan høre med Alvøen Marina . Sitér dette innlegget Link to post
Suzumar Svart 19.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2008 Fjell båtlag ved bildøy - kan stå i tre dager - pris er jeg ikke sikker på, men tror de har prisliste på hjemmesiden sin. Andre båtlag tilbyr kanskje også slipp for ikke-medlemmer? Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 19.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2008 Im sendt... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Lars O Svart 19.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2008 Takker for mange svar på "privaten". Alt ordner seg for snille gutter.... Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 20.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 du kan jo prøve og ringe bergen lystbåtservice v/kjapp marina w.... ordner opp. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 20.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 Har fått tilbud om å stå et sted på Sotra. 1175,- og da kan jeg stå der ett par uker om jeg må. Skal det bli billigere enn det må jeg nok løfte båten selv med rå muskelkraft..hehe Dette fora er genialt... Lars O. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 20.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 det høres ut som du har fått en god deal Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 20.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 Vil du være med Hpb...så kan du polere båten min, mens jeg ser på din....hihi Sitér dette innlegget Link to post
Stian_Matros Svart 22.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2008 Slippene i Florvåg Båtforening er ikke operativ for øyeblikket, da de har støpt nytt dekke til de 2 minste slippene. Men forandring fryder Sitér dette innlegget -2007 Jans Entry 25' Halvfabrikat prosjekt, på sjøen i år?? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.