Figaro Startet 20.Mars.2008 Del på Facebook Startet 20.Mars.2008 Hei, jeg skal kjøpe søkelys til båten, og tenker på et billigere alternativ enn dem man får i båtforretninger, nemlig arbeidslyskaster for bil, f.eks. fra Biltema. Jeg trenger ikke noe som er fjernstyrt, men manuelt dreibart holder lenge. Ser at Biltema har en på 55 w til kr. 119. Eller hva med en fjernlyskaster for bil? Men så er spørsmålet: er det godt nok på sjøen? Noen som har prøvd? Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
o.b.lix Svart 20.Mars.2008 Del på Facebook Svart 20.Mars.2008 Men så er spørsmålet: er det godt nok på sjøen? Noen som har prøvd? De fleste for bil er designet for å spre lyset mest mulig. Til båt trenger du lang, tynn stråle ("pencilbeam"). Hvis du finner lykaster med dette, duger dette bra. Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 20.Mars.2008 Del på Facebook Svart 20.Mars.2008 Jeg hadde et slikt Biltema ekstralys på forrige båten. Den var av plast og funka i mange år. Bare festet var galv. og rusta etter hvert. Lampa sto fast og lyste på brygga når jeg skulle legge inntil. (Men det var før i tiden. Nu for tiden må det visst være fjernstyret og forkrummet for at duge). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.