Player 311 Startet 20.Mars.2008 Del på Facebook Startet 20.Mars.2008 Hei, og god påske Har en JBL Marine Stereo MR-16 i båten, men av en eller annen merkelig grunn får jeg bare oddetall frekvenser på radioen P4 på FM106,50 fungerer for eksempel utmeket, men Kanal24 på FM103,60 får jeg ikke inn... Når jeg søker manuellt, hopper den fra 103,50 til 103,70 - 103,70 til 103,90 osv... Er dette et kjent problem på Amerikanske radioer, eller er det bare meg som ikke får det til... Sitér dette innlegget Link to post
battello Svart 20.Mars.2008 Del på Facebook Svart 20.Mars.2008 I USA er FM-båndet oppdelt i kanaler med 0.2 MHz mellom hver kanal. Derfor er det vanlig på amerikanske radioer at de bare kan tunes med et inkrement på 0.2 MHz (bortsett fra de som har analog tuning). God påske til deg også! Sitér dette innlegget -battello Link to post
Gabba III Svart 20.Mars.2008 Del på Facebook Svart 20.Mars.2008 På noen bilradioer (blant annet Ford bilradioer), går det an å forandre oppsettet på radioen mellom amerikansk og europeisk oppsett ved å trykke noen taster i en spesiell kombinasjon. Du kan sikkert finne noe om dette til din radio på nettet. Sitér dette innlegget Link to post
vågholm Svart 1.April.2008 Del på Facebook Svart 1.April.2008 hei på siden av min bilstereo er det ein knapp som veksler mellom europog usa stilling Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 1.April.2008 Del på Facebook Svart 1.April.2008 heipå siden av min bilstereo er det ein knapp som veksler mellom europog usa stilling Er knappen på fronten av radioen, eller må man ta den ut av kassetten for å omstille den? Hvilken radio har du? Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
vågholm Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 den heter innovatek og knappen sitter på siden av spilleren så den må ut. liten knapp vond å finne Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 Takk, da skal jeg prøve å finne en tilsvarende knapp på min US Sony Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.