catano Startet 20.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2008 Er det noen som vet hvor man kan få tak i 12mm merantifiner? Jeg finner ingen trelasthandlere som har dettelenger her på Haugalandet. Både Obs Bygg og Montèr har kuttet dette ut fra sortimentet sitt, og heller ikke andre jeg har prøvd. Skulle hatt en halv plate eller så, men det lar seg ikke skaffe ser det ut til. Får fortsatt tak i 18mm, men det blir for voldsomt til mitt bruk. Noen som vet om noe?? Kommentar fra moderatorEndret tittel fra: Er dette mer båt relatert enn hjemm og hytte Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden. Ønsker du å diskutere moderasjon så opprett en ny tråd i Spørsmål og meldinger fra medlemmene eller send klage til Skipsraadet. Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Astrix Svart 20.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2008 Sjekk ut Valvatne Trelast på Stord, så de hadde en del gamle plater etter de flyttet ifra Sagvågen og opp til Heiane Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.