Elmer Startet 20.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2008 Sønnen min drømmer om, og håper på, å få kjøpt seg båt etter konf. Han har sett seg ut River 350 XR. Dette er en båt jeg kjenner noe til og en båt jeg synes virker både morsom og ganske trygg. Nå finnes det jo flere alternativer, men disse kjenner jeg lite til. Så til mitt spørsmål: Har noen der ute erfaring med enten Hasle summer fun, eller isy 370? Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 river 350 ja... forferdelig båt i bølger... men det er jo en båt som er stødig og tåler det meste! (merk at jeg kun har prøvd det med 30 hk.. så med 9,9 vet jeg ikke) har 3 kompiser som har summer fun med 9,9, det er jo en grei båt det da, veldig trygg og forutsigbar, men den går skjevt med 1 person, mye mer skjevt enn riveren siden den har noe pontong lignende på sidene. denne tåler også utrolig mye, kan glemme fenderne hjemme og gi gass der, en stripe er likosm ikke så ekstremt farlig. den har mer vbunn da, så den er bedre i sjø, plante til og med når vi var 4 stk i fjor sommer, men det var bare så vidt! isyen tror jeg skal være en bra båt da, det er den som registrert for størst motor, og den jeg mener er mest båt av alle de tre utvalgte, god vbunn osv, og den badestigen som henger bakpå er et stort pluss ved tubekjøring og bading! det vil bli mye lettere da. men det som er dumt er at den ikke har skikkelige seter, da den har scootersal, og det er vel egen mening om han mener det er best eller dårligst, men de skikkelige stolene i summer fun og river er gode å ha! lykke til med valget Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 Mener ISY skal ha ord på seg for å ha litt mer skikkelig V-bunn enn de andre i klassen. Selv har jeg nylig handlet en Al 430 men ikke fått sjansen til å teste den enda. Har også en Hasle Aqua Fun 310 som er jeg utrolig fornøyd med men som desverre skal selges. Denne har også litt v-bunn og er direkte morro å kjøre når det er litt skvalp. Sitér dette innlegget Link to post
VHF Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 Hasle summer fun er en kjempebåt,det er en artig båt for barna og lære om båtjøring. Kjempe solid og trygg båt. Sitér dette innlegget Unnskyld meg er det noen som kan flytte de to yougurtbegerne så jeg får dokke??? Link to post
Neptun:) Svart 29.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2011 har en river xr 350 som jeg ikke bruker lenger. den er veldig fin med 9,9/ 15hk jeg synes den er god i bølger jeg da, jev vet at kompisen min har hatt flere pioner 13fot to av dem ble det sprekk igjennom hele av en bølge motor feste røyk nesten helt av på noen , hekk bølgene kommer ofte oppi hvis litt bølger en ble ødelagt av vinteren i år han får dem så billige så derfor har han dem, men riveren min har jeg brukt litt til og frakte personer fra fastland til en øy med hytter da har vi vært en 5 stykker masse parg har vært så vit men har gått, ring for en hyggelig båt prat om rivere :) 90 19 91 87 ka få den ganske billig Sitér dette innlegget gammel nok til og vite bedre, ung nok til og gi faan<3 Link to post
baatsman Svart 29.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2011 (redigert) Vi hadde en Al320 med styrekonsoll og 9,9 hk. Det fungerte veldig bra. Vi har nå en RIB 310 med 15 hk. Fungerer kanskje bedre da den går lettere i vannet. Fordelen med rotasjonstøpe båter er at de tåler også å bli brukt som en strandbåt. Og det kan være av stor betydning for den yngre garde. Redigert 29.Mars.2011 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.