Jump to content

Dieselpumpe i Horten indre havn?

nimbuster

Recommended Posts

Hei.

HSR-Marine har både dieselpumpe og bensinpumpe, - kortautomat for vanlig bankkort. Pris sist sesong: kr.6,95 diesel. Innseiling helt grei, og tillegg langs flytebrygge. Du ser pumpene og flytebryggen når du kommer inn i bukten. Obs, slanger rekker til ca. midt ut på flytebryggen.

948560119.gif

hsrdiesel.gif

Lars H.

img-128-paskehare.gif

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

• 2 år senere...

Også vi tok turen innom Horten indre havn for dieselfylling etter en herlig helg på Kommersøya på vei hjem til Son. Og hvilken fin tur, ikke et vindpust på fjorden! Og som Arvid_A skrev, var prisen kr.8,79. De to forrige gangene vi har fylt i år, i mai og juli, var prisen kr.8,99 og kr.8,79 som nå. Men det gikk på noen liter idag, nærmere bestemt 265 liter som vi hadde brukt i ferien mellom Son/Göteborg og retur på vår Saga 27. Ellers har det vært en del snakk om dieselkvaliteter, så her er to bilder av pumpen i Horten:

autodiesel1.jpg

autodiesel2.jpg

Til slutt bilder av middagen på Kommers på fredag, biff med store mengder assortert skogsopp!

biff.jpg

sopp.jpg

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

• 1 år senere...
Er denne dieselpumpa fortsatt i drift?

Siste rapport om dieselpris på Drivstoffbørsen er fra i fjor høst og siste oppdatering av værinfo på internettsidene deres (Horten Båtsenter) er fra februar....

Jeg fylte diesel der 26.juli 2012.

Jeg husker ikke prisen. Tror det var ganske likt som i Holmestrand.

mvh kjeros
-
Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...