nimbuster Startet 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2008 Jeg mener noen her har nevnt at det er en dieselpumpe i den indre havna i Horten. er det tilfellet, og hvem driver/har ansvaret for den? Hvor står den plassert, og er det en farbar led inn fra øst? Hvilke priser opereres det med? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 (redigert) Hei. HSR-Marine har både dieselpumpe og bensinpumpe, - kortautomat for vanlig bankkort. Pris sist sesong: kr.6,95 diesel. Innseiling helt grei, og tillegg langs flytebrygge. Du ser pumpene og flytebryggen når du kommer inn i bukten. Obs, slanger rekker til ca. midt ut på flytebryggen. Lars H. Redigert 21.Mars.2008 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
roaldbj Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 Det bør også tilføyes at pumpa ikke er døgnåpen. Jeg tror den er tilgjengelig fra ca kl 7 til kl 21, men er litt usikker på dette. I Norge fyller jeg utelukkende hos HSR Marine i Horten. Har aldri hatt noe vansker med denne dieselen. Det er vel såkalt "auto" diesel? Men dette har jeg lite rede på. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 21.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 Fins det et tlf nr jeg kan ringe for å høre om åpningstider og priser? Noen som har fylt der nå i mars? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 Her er en av lenkene til HSR Marine i Horten: http://www.hip.no/nyheter_cms/2006/mai/hsr_marine/1 og http://www.hsr.no/hsr_marine Dette telefonnummeret har virket tidligere: Tlf: 33 03 53 80 Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 Som nevnt er den åpen fra 0700 til 2100 og kun kort , da vi reiste lå prisen på 9.30 hørte jeg . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Arvid_A Svart 5.September.2010 Link til dette innlegget Svart 5.September.2010 Hei! Vet noen av dere hva dieselprisen er hos HSR i Horten nå? Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 5.September.2010 Link til dette innlegget Svart 5.September.2010 Det er Horten Båtsenter som driver pumpa Horten Båtsenter Har fyllt etter kl 21 også.... Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 5.September.2010 Link til dette innlegget Svart 5.September.2010 Vi putra innom Horten indre havn på veg hjem fra Steinbrygga i finværet dag. Dieselprisen var kr. 8,79 pr. liter, så informasjonen på hjemmesiden til Horten Båtsenter stemmer nå ikke helt... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.September.2010 Link til dette innlegget Svart 5.September.2010 (redigert) Også vi tok turen innom Horten indre havn for dieselfylling etter en herlig helg på Kommersøya på vei hjem til Son. Og hvilken fin tur, ikke et vindpust på fjorden! Og som Arvid_A skrev, var prisen kr.8,79. De to forrige gangene vi har fylt i år, i mai og juli, var prisen kr.8,99 og kr.8,79 som nå. Men det gikk på noen liter idag, nærmere bestemt 265 liter som vi hadde brukt i ferien mellom Son/Göteborg og retur på vår Saga 27. Ellers har det vært en del snakk om dieselkvaliteter, så her er to bilder av pumpen i Horten: Til slutt bilder av middagen på Kommers på fredag, biff med store mengder assortert skogsopp! Lars H. Redigert 5.September.2010 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kapitan Vertolet Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Er denne dieselpumpa fortsatt i drift? Siste rapport om dieselpris på Drivstoffbørsen er fra i fjor høst og siste oppdatering av værinfo på internettsidene deres (Horten Båtsenter) er fra februar.... Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Er denne dieselpumpa fortsatt i drift?Siste rapport om dieselpris på Drivstoffbørsen er fra i fjor høst og siste oppdatering av værinfo på internettsidene deres (Horten Båtsenter) er fra februar.... Jeg fylte diesel der 26.juli 2012. Jeg husker ikke prisen. Tror det var ganske likt som i Holmestrand. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Figaro Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 For ca. 14 dager siden var prisen kr. 10.69 Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Lars H. Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Og da var det 10 øre billigere i Holmestrand. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kapitan Vertolet Svart 6.August.2012 Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Da er tanken toppet opp i Horten indre havn... Kr 10,69 pr liter legges om litt ut på Drivstoffbørsen. Takk for info!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.