Free Lillehammer Svart 16.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2012 1) Tar for gitt at Due følger BP eller noen han kjenner har gjort han oppmerksom på tråden. 2) En redaktør i et magasin som selges offentlig, er ikke likestilt med en vanlig privatperdon. Har man en slik stilling, har man valgt å oppsøke offentlighet og må tåle et kritisk søkelys på sine prestasjoner. 3) Grensen går selvfølgelig ved rene private forhold som ikke har relevans for hans prestasjoner i rollen som redaktør. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 16.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2012 Tror nok at landets båtmagasinredaktører følger med hva som gjenspeiler seg i landets største båtforum. De er stadig på njakt etter nyheter og noen av disse finner de her på BP. Har selv jobbet flere år i avisbransjen og det første vi tittet etter når konkurrenten kom ut var hva de hadde å by på. Konkurranse er sunt. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
SveinHa Svart 16.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2012 Litt leit å se folk le av andre forums dårlige oppslutning. Båtmagasinets forum har vært bra...ja, det er ikke pent å le av andres ulykke men BM og hr Due har selv bedt om at forumet skal bukke under ved å ikke ta nødvendige grep tidlig på 2000 tallet. Det kan gå hardt for seg her også (selv om det heldigvis er lenge siden de store kladeisene...) men ved å tillate uregistrerte brukere slippes alle hemninger løs og en kan til og med poste under andre brukeres navn. Bare det i seg selv undergraver seriøsiteten og gjør i alle fall at jeg ikke har brukt noe tid der etter at BP ble opprettet. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.