gps Startet 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2008 (redigert) Er det noen som har den engelske manualen til Furuno 1623 radar. Der er det beskrevet hvilke farger det er på ledningene som skal kobles opp mot GPS. Koblingskjemaet er på side 46, har forsøkt å lese det på Furuno sine hjemmesider men akkurat den siden er kryptisk. Må ha en japanesisk programvare for å tydes. Den norske manualen refererer til den engelske manualen og den har ikke jeg. Jeg mener at den ble levert med radaren. Redigert 21.Mars.2008 av gps (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kgt Svart 21.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 sjekk: http://www.reel-time.com/forum/showthread.php?t=42406 Sitér dette innlegget kgt Link to post
gps Svart 21.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2008 Tusen takk for hjelpen, det var rask respons. Sitér dette innlegget Link to post
VScha Svart 2.August.2012 Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 Har akkurat kjøpt meg en brukt Furuno 1623. Skrevet ut engelsk brukermanual, men kan godt tenkemeg en på norsk også. Kan jeg kjøpe en kopi av deg? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.