nimbuster Startet 22.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2008 Er det dieselfylling og kortpumpe på Fuglevik Marina? Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 22.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2008 Ja. Fyllte der før jul. Vet ikke om det er noen begrensning i åpningstid på kortautomaten. Har ikke sett noe slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 22.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2008 Vet ikke hvordan det er med diesel, men i forskriften for salg av bensin over kai/marinaanlegg (som jeg skummet igjennom for en tid tilbake) kan pumpene (inkl kortautomatpumper) kun være åpne så lenge stasjonen er betjent. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Whistler Svart 22.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2008 Her er forskriften. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
nb840 Svart 22.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2008 Fuglevik Marina 91341112/69268085 Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 22.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2008 (redigert) Fant dette i forskriften om Marinaer § 12 Særbestemmelser for marinaer Marinaer skal utformes slik at fartøy ikke skal kunne drive inn under brygge under drivstoffylling. Fartøy skal kunne fortøyes slik at det raskt kan forhales hvis det oppstår en nødssituasjon, og det må ikke fortøyes andre fartøy ved marinaen som kan medføre problemer for forhaling i en slik situasjon. Marinaer skal være betjente. Flytende marina For flytende marina gjelder relevante deler av forskriftens bestemmelser. Betjening Marinaer skal være betjente på grunn av stort brann- og forurensningspotensiale. Kortautomat kan benyttes på drivstoffpumper på marinaer, men skal være avstengt når marinaen ikke er betjent. Redigert 22.Mars.2008 av LALUNA (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.