harry92 Startet 22.Mars.2008 Del på Facebook Startet 22.Mars.2008 Fikk denne båten etter at vi ble tipset i "Jeg fant, jeg fant, trenger du det?" Han vi fikk den av sa den var fabrikkbygget men visste ikke hvor. Er det noen her på forumet som hvet hva slags båt det er? Sitér dette innlegget Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 22.Mars.2008 Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 Vet ikke hvilken snekke det er, men den har veldig fine linjer synes jeg. Gratulerer Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
harry92 Svart 22.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 Her kommer ett bilde til Sitér dette innlegget Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 22.Mars.2008 Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 Virkelig fin! Hvis ikke noen her finner ut hva type det er, så kanskje noen på det svenske trebåtforumet kan hjelpe? http://www.trabatsakuten.nu/index.htm Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
vikers Svart 22.Mars.2008 Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 Jeg får litt Wiksten-webber her..... Overbygget ser noe nyere ut, og kan være laget nytt (ihvertfall om du ser at dekk i baug også er det)? Men de hadde kanskje litt rundere hekker? Litt vanskelig å se på siste bildet.. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
FENRIKSEN Svart 22.Mars.2008 Del på Facebook Svart 22.Mars.2008 Nydelig båt, men det er noe unorsk over de lave linjene og krummingen på overbygget ... ikke sant? Mulig bildet lyver litt (og jeg er ingen ekspert) men jeg syntes heller ikke baugfasongen under vannlinjen, i overgang til kjøl lukter helt standard, norsk snekke? Kan det være en svensk båt?! Uansett, lykke til. Post gjerne ny info! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.