fritjof Startet 22.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2008 Har etter mye fundering konkludert med at jeg ønsker å bestille meg en Garmin 520s fra en eller annen nettbutikk i USA. Denne vil jeg få levert til en kompis av meg som bor på Svalbard. Skal selv opp dit om ca 4 uker, og da passer det jo fint å ta den med hjem til fastlandet... Men så sier kompisen min at det ofte er trøblete med forsendelser USA-Svalbard. Spesielt gjelder dette hvis nettbutikken bruker forsendelsesfirmaet UPS (og det gjør visst ganske mange), de leverer nemlig ikke til Svalbard... Så derfor; er det noen som har tips i denne anledning??? Kjenner noen til nettbutikker som har levert feilfritt opp dit, eller motsatt; noen som har hatt trøbbel med tilsvarende??? Evt andre erfaringer i denne sammenheng... Blir veldig glad for svar!! Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 22.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2008 Det er vel bare å bruke USPS , de levere svalbard. Sitér dette innlegget Link to post
fritjof Svart 23.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2008 Javel!! Er det United States Post Service kanskje...??? Jeg trodde man måtte ta den leveransemåten butikken bestemte, men hvis jeg kan avgjøre det selv, så burde det jo ikke være noe problem... Takker!!! Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 23.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2008 USPS er posten ja. Det er vel mulig å velge fraktmåte i butikken når man bestiller , det kan du ihvertfall her http://www.wmjmarine.com/ Sitér dette innlegget Link to post
fritjof Svart 23.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2008 Har vært inne å "prøvebestilt" på flere US-nettbutikker, de setter deg automatisk opp som UPS-kunde...:-( Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.