Jump to content

Air Plasma Cutter

Hasta manana

Recommended Posts

hei jeg har en stål båt, her bestemt meg for ta reprasjonene selv, trenger en plasma cutter og sveiseaperat, noen som kan hjelpe meg med og velge riktige aperater. bestiller fra usa befinner meg på isla san andres colombia

må bytte ut stål i skråget samt opne kølen er to rustrie tanker som lekker disel så nå bruker jeg hele kølen som disel tank nå.

hadde båten oppe i hunduras for 1 år siden byttet ut stål i skråget var klar over disel tankene var lekk da tror det er på tide snart og opne kølen. tror en plasma cutter er tingen er 5 mm tykkelse. opner fra siden.

trenger sveise aperat også

mvh

hugo

Redigert av Hasta manana (see edit history)

Hei, trivelig med langveisfarende!!!

Men...om du er i Colombia, og har en skade. Vil ikke dette koste 3 $. 40 cent eller så ?? Om du beskriver skaden så er det utrolig med kunnskap i gjengen her inne....kanskje kan du fortelle en colombianer hva han skal gjøre for 1/2 prisen av hva greiene vil kostre ved selvrep...

Bare en tanke, men om du har mulighet til å laste opp bilder, eller linke til en site med rel. bilder så har vi litt mer å gå på...

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

ligger photos under honduras ,

http://spaces.live.com/accessrequest.aspx?...jl&Action=1

det er en seilebåt 40 f som er bygd i danmark av engholm, stål 4,5 mm tidligere eier otti Schmid http://www.hastabananas.ch/index_english.htm på internett siden sin forteller han alt om seilebåten hasta manana

mvh

hugo

Redigert av Hasta manana (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...