Sebaldus Startet 23.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2008 Styrer med motormontering om dagen og har da støtt på en mindre utfordring med at ekspansjonskaret på motoren tar borti trappa ned til lugaren. Enkleste måte å fikse dette på er å relokalisere ekspansjonskaret. Spørsmålet er hvordan dette best gjøres. Er karet på bildet nøye avstemt i forhold til høyden på resten av kjølesystemet? Kan det flyttes så lenge høyden er ca den samme? Finnes andre typer kar å få kjøpt som brukes f.eks av dem som monterer vannbåren varme? Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 23.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2008 Hei Sitter her med manualen til D1-20, og ifølge den kan du flytte på ekspansjonstanken. Det er en klar advarsel mot å montere den lavere, men det står ikke noe om den kan monteres høyere. Jeg tolker det dithen at du kan montere den slik du vil så lenge du ikke monterer den lavere enn det den sitter nå. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 24.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Høres bra ut. Er det brukermanualen dette står i eller har du tilgang på en mer omfattende manual? Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Kjøpte en på nett fra england, den er mer omfattende enn den som følger med motoren (den var direkte dårlig). Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 24.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Har du noe link? Enig i at det som følger med er dårlig. Ganske utrolig når man kjøper en såpass dyr ting at det ikke følger med noe dokumentasjon. Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Fikk tak i greiene her. Først skrev de at de ikke hadde noe om denne motoren, men etter at jeg ringte dem direkte fikk jeg tak i en hyggelig fyr (husker ikke navnet) som sende meg en manual. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.